Jak na reklamace - reklamační řád

Toto je reklamační řád firmy: Ořechy a sušené plody s.r.o., se sídlem: Čakovec 33, Čakov, PSČ: 373 84, Česká republika, IČO: 05191394, DIČ: CZ05191394

Navigace

Jak postupovat při reklamaci:

Děláme vše pro to, aby k vám dorazily všechny zásilky v naprostém pořádku. V našem moderním skladu potravin využíváme patřičný obalový materiál, systém kontroly zboží pomocí čárových kódů i kontrolu váhy jednotlivých balíků. Pokud se i přes naši péči stane, že nebudete se zbožím spokojeni, nebo dojde k poškození zásilky, postupujte dle následujících instrukcí:

Reklamace poškozené nebo neúplné zásilky při převzetí

Při přebírání každé zásilky zkontrolujte ze všech stran neporušenost přepravního obalu.

Pokud při kontrole zjistíte, že je přepravní obal poškozený (ne však protržený nebo otevřený), vyfoťte poškození obalu a tuto výhradu zaznamenejte do protokolu o převzetí u přepravce.

Pokud máte podezření na neúplnost nebo poškození obsahu zásilky (přepravní obal je protržený nebo otevřený), neprodleně to sdělte doručovateli a sepište s ním zápis o škodě. Zásilku nepřebírejte, bude nám daným přepravcem vrácena a my vám ihned zašleme zásilku novou.

Tímto je reklamace automaticky založena.

Reklamace poškozené nebo neúplné zásilky až po převzetí

Pokud zjistíte, že je obsah zásilky neúplný nebo poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, tak si stáhněte reklamační formulář a ten vyplňte dle instrukcí.

Poškozenou zásilku nafoťte následujícím způsobem. Vyfoťte:

  • krabici, ve které zásilka dorazila, včetně etiket a štítků
  • celý obsah zásilky po jejím otevření
  • reklamované produkty zblízka

Vyplněný reklamační formulář spolu s fotkami zašlete na email: reklamace@ochutnejorech.cz.
Naše reklamační oddělení Vás poté kontaktuje s návrhem řešení reklamace.

V případě reklamace celé objednávky nám zásilku neprodleně zašlete zpět na naši provozovnu:
Čakovec 33, Čakov, PSČ: 373 84.

Reklamace zásilky, u které došlo k záměně zboží

Vyplňte reklamační formulář a vyfoťte zásilku stejným způsobem, jako je popsáno výše. Vše zašlete na email: reklamace@ochutnejorech.cz. Naše reklamační oddělení vás poté kontaktuje s návrhem řešení.

Jako zákazník berete na vědomí, že v případě reklamace související s jakostí produktů jste povinni vrátit prodávajícímu minimálně 90% obsahu suroviny v konkrétním balení k senzorickému posouzení. V případě vrácení menšího množství obsahu nebude reklamace uznána.

Poté, co reklamaci podáte…

  1. Při uplatnění reklamace od nás obdržíte prostřednictvím elektronické pošty písemné potvrzení - reklamační protokol, sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu je uvedeno, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete.
  2. Reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  3. Pokud jste spotřebitelem, pak náklady, které vynaložíte na reklamaci, vám proplatíme (vezměte na vědomí, že vám proplatíme nejnižší možné náklady). O proplacení těchto nákladů nás požádejte bez zbytečného odkladu, nejdéle do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace.
  4. Zašleme vám písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Poslední aktualizace reklamačního řádu: 1.4.2024

Ořechy a sušené plody s.r.o. se sídlem: Čakovec 33, Čakov, PSČ: 373 84, Česká republika IČO: 05191394, DIČ: CZ05191394

Načítám...

Historie

Tradice od roku 1996

Expedice

Rychlé doručení v rámci ČR

Doprava zdarma

Již od 1 500 Kč

Dárek zdarma

Ke každé objednávce

Nejoblíbenější produkty
Objevte naše nejoblíbenější produkty

Máme pro vás to nejlepší, co si nejraději kupujete. Prohlédněte si nejoblíbenější produkty.

Prohlédnout produkty
Dobírka
Převodem
Česká Pošta
Osobní odběr
© 2024 Ochutnejorech.cz|Projekty EU
E-shop by ARGO22